اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۱۶۶۴۴

تمرکزمان برای بازی برابر کره‌جنوبی است

تمرکزمان برای بازی برابر کره‌جنوبی است
کاپیتان تیم ملی مردان ایران گفت: ما پله پله بالا خواهیم رفت و تمام برنامه‌ریزی‌های ما برای بازی برابر کره جنوبی است و اگر در این بازی پیروز شویم رقابت ما با هند در نیمه‌نهایی حتمی خواهد بود و روند بهتری را شاهد خواهیم بود.
۱۲:۴۷ - ۰۳ آذر ۱۳۹۶
وانانیوز|

فاضل اتراچالی صبح امروز پس از پیروزی برابر تایلند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که از قبل هم پیش‌بینی می‌کردیم بازی برابر تایلند بازی بسیار راحتی بود.
وی ادامه داد: در این بازی ما بیشتر می‌خواستیم که تیم از یک هماهنگی بیشتری برخوردار شود و با شناخت نقاط ضعف و قوت بتوانیم برای بازی برابر کره جنوبی آماده شویم.
کاپیتان تیم ملی مردان ایران خاطرنشان کرد: بازی برابر کره جنوبی که عصر امروز برگزار می‌شود یک بازی بسیار مهم و سخت برای ما است زیرا کره جنوبی چندین بار برای ما مشکل‌ساز شده و باید در این بازی پیروز شویم.
اتراچالی بیان کرد: اگر بتوانیم در این بازی پیروز شویم برای بازی با هند از آمادگی بیشتری برخوردار خواهیم بود و اگر کره را شکست ندهیم برای بازی برابر کره جنوبی با مشکل مواجه می‌شویم.
وی در خصوص حضور پرشور هواداران در سالن مسابقه اضافه کرد: خوشبختانه مردم گرگان ثابت کردند که کبدی را به خوبی می‌شناسند و حضورشان در سالن دلگرمی بسیار زیادی برای ملی‌پوشان است.
کاپیتان تیم ملی مردان ایران تصریح کرد: ما پله پله بالا خواهیم رفت و تمام برنامه‌ریزی‌های ما برای بازی برابر کره جنوبی است.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین